دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی پوشاک ایران 1393

شرکت جامه بافت در راستای تلاش برای حضور مستمر در نمایشگاه‌های تخصصی پوشاک، امسال نیز همانند سال گذشته در دومین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران شرکت خواهد کرد.

حضور پررنگ در اولین نمایشگاه بین المللی پوشاک در بهمن 92 و ارائه چهره ای شایسته از تولیدات، و کسب عنوان “برترین کیفیت محصولات” از جانب هیات برگزار کننده، موجب شده است تا این شرکت با تمام ت​وان خود در دومین نمایشگاه بین المللی تخصصی پوشاک ایران که در تاریخ 23 لغایت 26 آذر ماه 1393 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می گردد حضور به هم رساند.

شرکت جامه بافت در نظر دارد تا با شرکت در این نمایشگاه در ادامه سیاست تولید خود، ارتباط بیشتری را میان شبکه‌های توزیع و فروش در کشور برقرار کند تا بتواند ضمن ارتقا سطح و جایگاه پوشاک با برند ایرانی آن را به بازارهای جدید معرفی نماید.
از این رو جدیدترین تولیدات از کلکسیون پاییز، زمستان و بهار خود را در بخش بافت البسه بچگانه، زنانه و مردانه به معرض دید متخصصین قرار می دهد تا فرصتی مناسب برای آشنایی با مشتریان جدید و قدیمی با محصولات این شرکت باشد.
امید است تولیدات شرکت جامه بافت بتواند چهره ای شایسته از محصول با کیفیت ایرانی را در این دوره از نمایشگاه تخصصی پوشاک به معرض نمایش گذارد.

این نمایشگاه که مهمترین رویداد صنعت پوشاک کشور به شمار می رود با نظارت اتحادیه تولید و صادرات نساجی و پوشاک ایران و توسط شرکت سامع پاد نوین در بخشهای: پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه، جوراب و لباس زیر، ملزومات و اکسسوری، ماشین آلات دوخت و دوز، مجلات تخصصی و… برگزار خواهدشد .

وعده دیدار 23 الی 26 آذر ماه 1393، محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران، سالن 8 و 9