استایل مینیمال

همه ی ما اولین، ساده ترین و راحت ترین انتخاب هر روزمان تایید استایل آن روز و پوشیدن لباس مناسب است .
اما این انتخاب برای بعضی از افراد بسیار سخت است و علاوه بر دریافت زمان و انرژی بسیار، ذهن را تا حدودی درگیر می کند. خیلی از ما اول صبح زحمت فکر زیاد را به خود نمی دهیم و دوست نداریم فکرمان را بیش از اندازه درگیر انتخاب لباس کنیم.
در این مقاله می خواهیم شما را با استایلی آشنا کنیم که با داشتن کمدی خلوت، لباس های محدود و انتخاب راحت همیشه شیک و بروز به نظر برسید و روزانه زمان کمتری را صرف انتخاب لباس کنید.

"استایل مینیمال"

اگر معمولا به سبک ساده جذب می شوید، لباس های ساده و با پیچیدگی کم را ترجیح می دهید، شما شخصتی مینیمال دارید. 

استایل مینیمال

به لباس های کلاسیک توجه کنید، تزئینات اضافه را از آن جدا کنید تا رنگ های خنثی ، دوخت و برش های ساده ی آن مورد توجه قرار گیرد، این یک سبک مینیمال است.
تغییر لباس های کلاسیک، حذف اضافیات و یا پیچیدگی های لباس همچنین افزودن چاشنی سلیقه ی شخصی به آن استایل شما را مینیمال می کند.
استایل مینیمال ظاهری ساده و بی زرق و برق دارد ؛ خارج از چرخه ی مد نیست و بخاطر داشتن رنگ های خنثی همیشه شیک و به روز است. 
واژه ی مینیمال همیشه دو چیز را در ذهن ما پر رنگ می کند سادگی و بی دردسر شیک بودن.
اگر به سبک مینیمال علاقه مندید و دوست دارید بیشتر درباره ی این استایل بدونید تا ادامه ی این مقاله همراه ما باشید.

"استایل ساده"

ویژگی استایل مینیمال

 

حذف پیچیدگی ها

اصلی ترین و مهمترین ویژگی این سبک استایل حذف چیزهای غیر ضروری و باقی گذاشتن تنها چیز هایی که ارزش واقعی دارند همچنین توجه داشتن به جزئیات دوخت لباس نسبت به تزئینات آن بیان کرد. 
در این استایل هر چیزی که کاربر نداشته باشد حذف می شود.

"استیل مینیمال"

رنگ ها 

استفاده از رنگ های خنثی از ویژگی اصلی این سبک مد است ولی این بدان معنا نیست که نمی توان از رنگ های جیغ و پر رنگ استفاده کنید، در واقع این هنر و سلیقه ی شماست که بتوانید رنگ های جیغ را در کنار رنگ های خنثی به کار ببرید و تعادلی میان آنها اینجاد کنید، در استایل مینیمال شما می توانید رنگ های مختلف را با رنگ های خنثی بپوشید.

راحتی لباس

استفاده از لباس های خیلی تنگ و یا خیلی گشاد در این سبک استایل اصلا جایز نیست و احساس راحتی داشتن در لباس های سبک مینیمال از ویژگی های آن است.
به همین دلیل لباس های مینیمال بهترین انتخاب برای کار های روز مره و همچنین در محیط های کاری که مدت زمان زیادی لباس یر تن شما است می باشند.

کیفیت بالا و ظرافت

به دلیل حذف پیچیدگی ها و نکات اضافی لباس در این سبک استایل ، باعث شده تا جزئیات به خوبی و کامل مورد توجه قرار بگیرد به همین خاطر نوع برش ، کیفیت دوخت و جنس پارچه در لباس های مینیمال کاملا حاضر اهمیت است .
داشتن لباس هایی با کیفیت بالا و برند از ویژگی لباس های سبک مینیمال می باشد.

"استایل ساده مینیمال"

جاودانه بودن

لباس های مینیمال ترکیب کلاسیک و سادگی است، که هرگز از چرخه ی مد خارج نمی شود. این لباس ها را می توانید سال های سال در کمدتان داشته باشید و با ترکیب های متفاوت بپوشید بدون این که از ان خسته شوید.
لباس های مینیمال را با کیفیت بخیرید چون مد زمان زیادی را قرار است در کمدتان سپری کنند.
همین ویژگی استایل مینیمال باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود.-

طرح ها 

لباس های مینیمال در بیشتر موارد ساده و تک رنگ است ولی اگر قرار است از لباس های طرح دار در این استایل استفاده شود طرح های راه راه ساده و شکل های کوچک بهترین گزینه برای لباس های این سبک استایل می باشد.
اما باید به چگونگی استفاده از لباس طرح دار در سبک مینیمال توجه ویژه ای کرد و فقط یک یا نهایت دو قسمت از استایل را طرح دار انتخاب کرد.
تمرکزتان را روی یکی از اجزای استایلتان قرار دهید تا زیبایی و جذابیت را به ارمغان برسانید . 

"طرح های مینیمال"

چگونه یک کمد از لباس های مینیمال داشته باشیم 

اولین ویژگی که باید به آن توجه کنید این است که در سبک مینیمال لازم نیست کمدی شلوغ با رنگ های متنوع داشته باشید.در کمد مینیمالی داشتن لباس های ضروری کفایت می کند.
رنگ های سفید و مشکی از اصلی ترین بخش های یک کمد مینیمال می باشد که براحتی با هر رنگ دیگری ترکیب می شود و پایه محکم استایل مینیمال را برایتان ایجاد می کند.
داشتن رنگ های خنثی مثل خاکستری در کمد مینیمال واجب است.
شلوار و کت هایی را انتخاب کنید که خیلی تنگ یا کشاد نباشد و خطوط بدن را دنبال کند.
از روسری و تزئینات به اندازه ی معقول و تا حد امکان ساده در استایلتان استفاده کنید.

کفش سفید فراموش نشود!

"استایل مینیمال"

اکسسوری های مینیمال

تا الان درباره ی حذف اضافیات در استایل مینیمال صحبت کردم و توجه کردن به ساده بودن لباس همینطور گفتیم که فقط از اجزای ضروری در استایلمان استفاده کنیم اما این به آن معنی نیست که اکسسوری ها را حذف کنیم. اتفاقا استفاده از اکسسوری های در سبک مینیمال بسیار اهمیت دارد. همچنین استایل مینیمال اکسسوری های مختص به خود را دارد که باید در استفاده از کمی دقت داشته باشیم.
اکسسوری های این استایل نیز مانند لباس ها بسیار ساده و خیلی شیک هستند. ظریف بودن ، سادگی ، بدون پیچیدگی و حذف زرق برق  از ویژگی های اکسسوری های این استایل است.

"اکسسوری مینیمال""اکسسوری مینیمال"

استایل مینیمال بازتاب درون شماست

افرادی که همیشه به دنبال سبک مینیمال هستند و به سادکی جذب می شوند دارای روحیه هدفمندی می باشند همچنین به سودمندی و وضوح اهمیت می دهند .
اشخاصی  که اضافیات را کنار می گذارند و گرفتار نکات غیر ضروری نمی شوند و به اصل موضوع توجه دارند ، این سبک به معنی ترویج عمدی چیز هایی است که برای آن اهمیت قائل هستند.
آنها معمولا وقت اضافی بیشتری برای لذت بردن از چیزایی که به انها اهمیت می دهند دارند.
ضایعات را تحقیر می کنند و از نظر روانی این دسته از افراد معمولا استرس کمتری دارند.

"استایل مینیمال"

سلبریتی های که مینیمال پسند هستند

نگاهی بندازیم به استایل های مینیمال سلبریتی های داخلی و خارجی

"استایل مینیمال آنجلینا جولی"

آنجلینا جولی

 

"استایل مینیمال کندال جنر"

کندال جنر
 

"استایل مینیمال علیدوستی"

 ترانه علیدوستی

 

سحر قریشی

 

فارق از جنسیت

استایل مینیمال مختص برای جنسیت خاص نیست سادگی این استایل هم برای اقایون و هم برای بانوان قابل استفاده است و هر دو می توانند از آن بهره ببرند.
نگاهی به استایل بازیگر مرد ایرانی بندازیم که از استایل مینیمال استفاده کرده.

"مینیمال استایل مردانه"

پارسا پیروزفر

برند های معروف که از استایل مینیمال استفاده می کنند

  • Fair Indigo
  • Two Fold Clothing
  • Amour Vert
  • COS
  • Everlane

مینیمال فقط یک استایل نیست یک سبک زندگی است.
انتخاب وسیله های خانه به سبک مینیمال نقاشی ها، طراحی ها و … همه ی آنها را می توان ساده و مینیمال انتخاب کرد و زندگی  شیک مینیمالی داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.