نهمین نمایشگاه بین المللی مد و پوشاک

شرکت جامه بافت با چهل سال سابقه در ارائه خدمات تولید پوشاک خانواده و کسب عناوین مختلف، از جمله واحد نمونه تولید کننده کشور در سال های متوالی می باشد.

امسال  نیز همانند سال های پیشین شرکت جامه بافت همراه با واحد رنگرزی لیاپود قصد حضور و ارائه نقشی پررنگ در  نمایشگاه بین المللی ایران مد را دارند.

بدین وسیله از حضور ارزشمند شما بزرگواران در نهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مد و پوشاک با نظارت و همکاری اتحاديه توليد و صادرات نساجي و پوشاک ايران از تاریخ 1400/09/14 لغایت 1400/09/17 به مدت چهار روز از ساعت 9 الی 17 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران دعوت به عمل می آید.

هدف شرکت های جامه بافت و لیاپود از مشارکت در نمایشگاه ایران مد، ایفای نقشی موثر برای آشنایی شرکت کنندگان با جدیدترین محصولات صنعت پوشاک و تجهیزات مرتبط با آن صنعت می باشد.

همچنین از دیگر اهداف شرکت در این نمایشگاه ایجاد فرصتی مناسب جهت ارتباط طراحان پوشاک با این صنعت و استفاده از طرح های خلاقانه و به‌روز در فرآیند تولید پوشاک می باشد.

با توجه به میزان اهمیت مواد اولیه در تولید پوشاک؛ مشارکت و همکاری تولید کنندگان داخلی صنعت نساجی با عرضه کنندگان مواد اولیه همچون شرکت صنایع نساجی لیاپود را می توان از مهم ترین اهداف نمایشگاه بین المللی ایران مد دانست.