در نمایشگاه ایران مد چه گذشت !!!

نهمین نمایشگاه بین المللی مد و پوشاک (ایران مد) در تاریخ 14 الی 18 آذر ماه 1400 به مدت 5 روز با حضور  تولیدکنندگان، عرضه کنندگان و شرکت های خدماتی صنعت نساجی در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد این رویداد به دلیل استقبال چشمگیر بازدید کنندگان با یک روز تمدید نیز مواجه شد.
نمایشگاه ایران مد در دو سالن مجزا به شماره های 5 و 6 با 67 شرکت فعال در حوزه نساجی و پوشاک برگزار گردید.
جامه بافت همراه با شرکت رنگرزی لیاپود در غرفه 524 سالن 5 (ملل)،  همانند سال های پیشین نقش پر رنگی را در برپایی این نمایشگاه ایفا کردند و میزبان بازدید کنندگان مشتاق در این صنعت بودند

اهداف برگزاری نمایشگاه بین المللی ایران مد

این رویداد از مهم ترین برنامه های راهبردی در دنیای مد و پوشاک در سال های اخیر می باشد.
هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنایی شرکت کنندگان با محصولات و تجهیزات به روز صنعت مد و پوشاک است.
در این نمایشگاه تمامی حوزه های صنایع نساجی و صنایع وابسته به آن همچنین محصولاتی مانند پوشاک، پارچه، اکسسوری (لوازم و قطعات مرتبط) ، ماشین آلات وابسته با دوخت و بافندگی رونمایی شد.

مشارکت جامه بافت در این نمایشگاه

شرکت جامه بافت با بیش از نیم قرن سابقه ی موفق در صنعت نساجی و 39 سال سابقه ی تولید پوشاک با کیفیت، امسال نیز همانند سال های گذشته در این نمایشگاه از نمونه محصولات به روز تولید شده توسط شرکت و همچنین توانمندی در خصوص تولید انواع پوشاک بافت و نساجی رونمایی کرد.
شرکت جامه بافت در سال های اخیر با بهره بری از دانش و تجربه ی متخصصین فعال در این حوزه و استفاده از مدرن ترین ماشین آلات نساجی، نقش بسزایی در گسترش و رونق صنعت نساجی و پوشاک کشور داشته است.
از مهم ترین اهداف شرکت جامه بافت برای حضور در نهمین نمایشگاه بین المللی پوشاک ایران مد می توان به آشنایی و همکاری با افراد متخصص و کار آمد در این صنعت اشاره کرد که با استقبال گرم همکاران و نیروهای متخصص جوان این حوزه مواجه شد.

امید است یا همیاری شما عزیزان؛ بتوانیم نقش پر رنگی را در پیشرفت و توسعه ی صنعت نساجی داشته باشیم.