تاکنون به داشتن برند شخصی فکر کرده اید؟

آیا یک یا چند فروشگاه پوشاک دارید؟ و یا به راه اندازی تجارت پوشاک فکر می کنید؟ این یک مسیر هیجان انگیز ، پر درآمد و با چالش های فراوان است. اگر به مد و فشن نیز علاقه مند باشید پس حتما این کار برایتان رضایت بخش خواهد بود.
همچنین اگر برای کسب و کار خود یک لگو داشته باشید، ممکن است بار ها به این مسئله بیاندیشید که چگونه لگوی خود را روی مارک لباس های فروشگاهتان قرار دهید؟!
 
برای پاسخ به این سوال در این مقاله با ما همراه باشید تا چگونگی انجام این کار و نکاتی که یک دارنده ی کسب و کار لازم است درباره ی تاثیرات لیبل شخصی روی محصولات بداند را با هم بررسی کنیم.

برای داشتن لباس با لیبل و یا مارک شخصی از دو روش می توانید اقدام کنید.

1 تولید اختصاصی

اگر تمایل دارید لباس هایی که در فروشگاهتان قرار می دهید توسط خودتان طراحی شده باشد و یا خواهان آن هستید که مطابق نمونه ی خارجی، لباس تولید کنید و با مارک شخصیتان در فروشگاه قرار دهید،  پس برای این کار بهترین گزینه انتخاب یک تولید کننده معتبر و مطمئن است که به صورت اختصاصی لباس های خواسته شده را تولید می کند.
شرکت جامه بافت چندین سال است که در زمینه تولید لباس پارچه ای و بافت به صورت اختصاصی فعالیت می کند و مارک برند فروشگاهتان را به صورت سفارشی روی لباس ها قرار می دهد.

شما در تولید اختصاصی می توانید طرح لباس ، رنگ  ، مواد اولیه به کار رفته ، زمان تحویل و تمامی بخش های یک لباس را به صورت کاملا اختصاصی سفارش دهید و تنها این اقدام کافیست تا فروشگاهتان را در میان خریداران و رقبا خاص و متفاوت نشان دهید.
اما تنها موردی که باعث می شود تا برخی از فروشگاه داران خرد به سمت تولید به صورت اختصاصی رجوع نکنند تیراژ تولید آن لباس می باشد .
درواقع تولید اختصاصی به دلیل میزان تولید مشخص و تیراژ بالا برای فروشگاه های کوچک و خرد شاید مناسب نباشد و امکان دارد کالاهایی بیش از توان و میزان فروش آن مجموعه تولید شود.
پس پیشنهاد ما خرید کالا به صورت عمده می باشد.

2.خرید عمده

عمده فروشی پوشاک را می توانیم فروش کالاهایی معرفی کنیم که توسط تولید کنندگان تهیه و تولید شده و به صورت دسته های چندتایی و بسته بندای به فروشگاه داران خرد ارائه می شود. 
در این روش انتخاب طرح و رنگ بندی و تمامی بخش های مربوط به تولید توسط تیم طراحی تولید کننده انتخاب می شود و فروشگاه دار از بین کار های تولید شده محصول خود را انتخاب می کند.
 در عمده فروشی خریدار می تواند به میزان دلخواه محصول خود را انتخاب کند اما انتخاب مارک شخصی  برای هر تولید کننده و یا عمده فروشی ای مورد قبول نیست .
 پیدا کردن یک عمده فروشی که بتواند مارک  و یا لیبل فروشگاه شما را روی محصولات قرار دهد خصوصا به تعداد کم کار دشواریست .
شرکت جامه بافت بخش فروش عمده خود را به تازگی راه اندازی کرده و به مشتریان خود این امکان را می دهد تا تمامی محصولات خریداری شده را با مارک یا لیبل شخصی سفارش دهند، حتی  برای سفارشات با تعداد کم نیز این امکان فراهم
 است.

"لیبل شخصی"

اما چرا محصولات شما باید مارک شخصی داشته باشد؟

در ادامه سه دلیل برای این که چرا لباس های فروشگاهتان باید برچسب سفارشی داشته باشد را بررسی می کنیم.
داشتن مارک یا لیبل شخصی علاوه بر این که باعث می شود تا لباس ها و فروشگاهتان حرفه ای تر به نظر برسد سبب ایجاد هویت برای برند و محصولاتتان می شود.

1.هویت برند

هویت برند برای هر کسب و کاری لازم و ضروری است ، هویت برند را می توانیم مجموعه ای از لگو ، رنگ ، فرهنگ ، زبان ، ارتباطات ، ماموریت و چشم نداز آن کسب و کار بیان کنیم.
این هویت یک کسب و کار است که آن را از دیگر شرکت و یا فروشگاه های بی نام و نشان جدا می کند و باعث می شود تا به سرعت در میان مشتریان شناخته شود.
به عنوان مثال مردم برای یک لباس سفید ساده حاضر هستند پول زیادی خرج کنند زیرا این لباس از برند لویی ویتون است، در واقع آن ها این پول را بخاطر برند آن لباس خریداری می کنند نه محصولی که می خرند.

2.ایجاد وفاداری

داشتن هویت برند، وفاداری و اعتماد را برای مشتریانتان راحت تر می کند. در واقع مانند مثال بالا که مشتریان برند لویی ویتون ، طرفدار آن هستند و فقط به علت اعتماد به این برند حاضرند هزینه بالایی پرداخت کنند و به خرید از فروشگاه های آن ادامه دهند. 
اگر برند شما با ویژگی خاصی مانند قیمت های به صرفه و یا کیفیت بالا در ذهن مشتریانتان نقش بسته باشد باعث می شود تا مشتریانتان هرکجا که باشند به سمت فروشگاه شما روانه شوند و حتی دیگران را نیز تشویق به خرید از برند شما کنند.

3.بازاریابی آسان

داشتن هویت برای برند شما باعث می شود تا فروش راحت تری داشته باشید. در واقع خرید لباس هایی که مشتری می داند از کجا آمده و چگونه تولید شده بسیار راحت تر است.هویت برند باعث می شود تا مشتریان هنگام دیدن لیبل شخصی شما تمام تبلیغات برندتان را به یاد بیاورند و یا هنگام دیدن تابلوی برندتان سریعا خود را به آن فروشگاه برسانند.شما با داشتن مارک شخصی روی محصولاتتان بیشتر قابل تشخیص می شوید و این کار راه بازاریابی را برایتان کوتاه تر می کند.

کارخانه ی تولید لباس جامه بافت با بیش از نیم قرن تجربه در صنعت نساجی و پوشاک برای رضایت مشتریان مارک شخصی شما را علاوه بر محصولات اختصاصی در بخش عمده فروشی نیز این امکان را فراهم کرده تا محصولاتتان را با نام خودتان به فروش برسانید.

برای مشاوره و تماس با کارشناسان فروش میتوانید از راه های ارتباطی زیر اقدام کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.