تیشرت های بافت مردانه

با شروع فصل بهار و تغییر آب و هوا ، لباس ها و استایل ها نیز تغییر می کنند.اگر شما دارای فروشگاه پوشاک هستید بدون شک لباس های خنک و تیشرت ها در این فصل بسیار پر طرفدار خواهند بود.

حتما در این فصل در بخش مردانه ی فروشگاهتان تیشرت ها از توجه ویژه ای برخوردار هستند اما داشتن محصولی متفاوت و ویژه که فقط در فروشگاه شما باشد می تواند مشتری را تحت تاثیر قرار دهد.

به یقین تیشرت های مردانه ی تریکو و پارچه ای به طور وافر در تمامی فروشگاه های کوچک و بزرگ وجود دارد.اما در این مقاله قصد معرفی محصولی متفاوت و ویژه ای ب را داریم که علاوه بر لوکس بودن باعث ایجاد تفاوت بسیار زیاد محصولات در میان رقبایتان می شود.

تیشرت های بافت مردانه

همیشه وقتی واژه ی بافت به گوشمان می خورد ناخود آگاه لباس های گرم و زمستانی در ذهنمان تداعی می شود اما امروزه با پیشرفت تکنیک های بافت و ماشین های توسعه یافته لباس هایی بافته می شود که زیر دست لطیف و نازک دارد. این لباس ها مناسب فصل های گرم و متعادل سال به خصوص بهار و اوایل پاییز می باشد.

 

از ویژگی های تیشرت های بافت مردانه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

این  تیشرت ها به دلیل زیر دست مناسب و نحوه بافت حلقوی شکل آن ها برازندگی بسیاری در تن ایجاد می کنند به طور عامیانه روی تن مینشینند و یا تنخور مناسبی دارند .

از دیگر ویژگی های بارز تیشرت های بافت ظریف بودن و ریز نقش بودن می باشد لازم به ذکر این نکته است که در کنار ظریف بودن آن ها ، در مقابل هوای خنک نیز کمی مراقب گرمای بدن می باشند.

اما لوکس بودن و متفاوت بودن را می توانیم از اصلی ترین ویژگی های تیشرت های بافت بیان کنیم.

شرکت جامه بافت با بیش از نیم قرن تجربه در زمینه ی نساجی و بافت  با افتخار به تولید تیشرت های بافت بهاره به صورت اخصاصی و عمده برای فروشگاه داران عزیز پرداخته است.

نمونه ای از تیشرت های بافت بهاره را در ادامه مشاهده می کنیم.

 

 

 

"تیشرت بافت بهاره"

 

 

 

"تیشرت بافت بهاره مردانه"

 

 

"تیشرت بهاره مردانه"

 

"تیشرت بافت بهاره مردانه"

 

 

 

"تیشرت بهاره مردانه"

 

برای مشاهده ی نمونه های بیشتر به صفحه ی گالری مراجعه کرده و یا با واحد بازرگانی تماس حاصل فرمایید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.