مزایا و معایب طراحی اختصاصی پوشاک

آیا شما محصولات فروشگاهتان را همیشه به صورت عمده خریداری می کنید؟ معمولا فروشگاه داران بر این باورند که باید محصولات فروشگاهشان را به صورت عمده خریداری کنند به خصوص افرادی که به تازگی در این بخش شروع به فعالیت کرده اند، اما روش های دیگری نیز وجود دارد تا بتوانید محصولات فروشگاهتان تکمیل باشد.

معمولا افراد به سراغ سفارش اختصاصی لباس نمی روند چون باور غلطی در ذهنشان وجود دارد و آن هزینه ی سنگین تولید به صورت اختصاصی می باشد.

در این مقاله قصد داریم تمامی مزایای سفارش اختصاصی پوشاک و همچنین معایب آن را برای کسب و کارتان با هم بررسی کنیم.

در ادامه ی این مقاله همراه ما باشید.

 

اکثر فروشگاه داران بر این باورند که برای سفارش لباس به صورت اختصاصی باید برند شناخته شده ای باشند در غیر این صورت سفارش اختصاصی کاری بیهوده است، اما با دانستن مزایای این کار مطمئنا فکر های جدیدی برایشان ایجاد خواهد شد و بر باور های خود تجدید نظر خواهند کرد.

از مزایای سفارش اختصاصی پوشاک می توان به موارد زیر اشاره کرد که در ادامه به صورت کاملا تخصصی هر مورد را بررسی می کنیم.

  1. هویت فروشگاه و برندسازی
  2. صرفه جویی در زمان
  3. صرفه جویی در هزینه
  4. کاهش استوک
  5. خاص و متفاوت بودن

 

  1. هویت فروشگاه و برند سازی

این مسئله که مشتریانتان فروشگاه شما را با چه ویژگی ای به یاد بیاورند بسیار مهم و با ارزش است.

زمانی که مشتریان به دنبال محصولی با کیفیت و یا محصولی ارزان باشند در گزینه ی نخست فروشگاه شما را به یاد خواهند آورد و یا شاید هنگامی که به دنبال به روز ترین لباس ها هستند به یاد شما خواهند افتاد و این نشان می دهد فروشگاه و یا برند شما  در ذهن مشتریانتان نقش بسته است.

حال اگر یک تولید کننده مطمئن داشته باشید تا محصولات فروشگاهتان را همان گونه که احتیاج دارید تولید کند از رقبایتان چندین قدم جلوتر خواهید بود.

همچنین شما می توانید لیبل لباس ها را با نام برند و یا فروشگاهتان تهیه کنید که این کار نه تنها برای فروشگاه داران بسیار جذاب است بلکه باعث حس اطمینان از طرف خریداران می شود.

کیفیت

 شما می توانید از تولید کننده بخواهید تا محصولات بسیار با کیفیت برایتان تولید کند بنابراین مطمئن خواهید شد که تمامی محصولاتتان از کیفیت خوبی برخوردار است و مشتری هنگام خرید با محصولاتی با کیفیت های متفاوت دچار تناقض نخواهد شد همچنین  برند شما همیشه به عنوان فروشگاهی که محصولات با کیفیت دارد در ذهن مشتریان نقش خواهد بست.

 

قیمت

اگر به دنبال فروش ارزان هستید می توانید از تولید کننده بخواهید تا لباس ها را با پایین ترین قیمت برایتان تولید کند برای این کار باید به سراغ تولید کنندگان ارزان بروید که قیمت برایشان اولیت بیشتری دارد.

با این کار برند و یا فروشگاهتان را به عنوان محصولات ارزان قیمت به مشتریان خواهند معرفی کرد که مسلما کیفت مطلوبی نخواهد داشت.

 

به روز بودن

 

داشتن لباس های به روز می تواند فروش محصولاتتان را چندین برابر کند پس اگر تولید کننده ای را  انتخاب می کنید که دارای طراح حرفه ای نیز باشد پس خیالتان از بابت ترند بودن لباس ها راحت خواهد بود و همیشه در لیست اولین فروشگاهایی قرار خواهید گرفت که محصولات به روز را دارند.

 

2.صرفه جویی در زمان

با انتخاب یک تولید کننده مطمئن شما می توانید سفارشات خود را از یک یا دو فصل قبل ثبت کنید و در بهترین زمان ممکن تحویل بگیرید و داخل فروشگاهتان قرار دهید.

با این کار شما به عنوان فروشگاهی که محصولات مناسب هر فصل را در بهترین زمان ارائه می کنید محبوب خواهید شد و فروش بیشتری خواهید داشت همچنین دیگر لازم نیست اوایل هر فصل زمان زیادی را برای پیدا کردن لباس های ترند در میان عمده فروشان صرف کنید.

 

3.صرفه جویی در هزینه

با سفارش مستقیم محصولات به تولید کننده شما واسطه ی عمده فروش را حذف می کنید و این مسلما با کاهش هزینه همراه خواهد شد و محصولات را با قیمتی بسیار پایین تر از عمده فروشان تامین خواهید کرد.

نکته بسیار مهم در این بخش حداقل میزان تولید خواهد بود چرا که تمامی تولید کنندگان دارای یک حداقل میزان تولید می باشند که این برای فروشگاه داران کوچک شاید جالب نباشید و این موضوع را می توانیم تنها ایراد تولید اختصاصی بیان کنیم.

 

4.تناسب اندام

شما با سفارش محصولاتتان می توانید چارت سایز بندی مناسب فروشگاه و یا برندتان را به  تولید کننده اعلام کنید تا متناسب با نیاز و یا خواسته های شما محصولات را تولید کنند با این ویژگی اگر شما یک سایز محبوب در فروشگاهتان دارید که به عنوان پرفروش ترین سایز می باشد می توانید آن سایز را به نسبت سایز های دیگر بیشتر تولید کنید.

با این راه حل استوک محصولاتتان کاهش خواهد داشت.

5.متفاوت و خاص بودن

اینکه محصولات فروشگاهتان به صورت اختصاصی تولید شده باشد مسلما بسیار متفاوت و خاص تر از سایر فروشگاه ها که محصولاتشان را به صورت عمده تهیه میکنند خواهد بود و مشتریان محصولات شما را هرگز در فروشگاه و یا برندی دیگر پیدا نخواهند کرد. پس مهم ترین بخش تولید اختصاصی متمایز کردن برندتان از سایر فروشگاه ها می باشد .

 

با توجه به تمام موارد گفته شده  اگر انتخاب کردید که برای برند و یا فروشگاهتان محصولات اختصاصی تولید کنید شرکت جامه بافت با توجه به چندین دهه تجربه در زمینه ی تولید پوشاک این اطمینان را به شما می دهد تا با کیفیت ترین محصولات را در فروشگاهتان داسته باشید همچنین با داشتن طراحان حرفه ای شما را برای انتخاب بهترین گزینه ها راهنمایی می کند.

برای ارتباط با مشاوین فروش می توانید با شماره های زیر در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.