نحوه سفارش محصول

امروزه تامین یک لباس با کیفیت و مدرن از ضروری ترین امور زندگی برای هر شخص محسوب میشود . شرکت جامه بافت با تجربه 40 ساله در حوزه تولید پوشاک نیاز های متفاوتی از برند های پوشاک را شناسایی کرده است که ؛ تولید پوشاک اختصاصی، داشتن سایز بندی دلخواه، رنگبندی متنوع، الگو سازی لباس طبق پارامتر های مورد نظر، استفاده از نخ های متفاوت با توجه به نیاز، استفاده از مرغوب ترین پارچه های موجود در بازار های داخلی و خارجی، نمونه سازی از کالکشن مد نظر و اصلاح نمونه  توسط تیم طراحی، داشتن لیبل اختصاصی برند بر روی کالا، تحویل به موقع کالا، مشاوره با منبعی موثق در خصوص طراحی کالکشن و ... را میتوان برخی از نیاز های اساسی برند های پوشاک دانست.

جامه بافت با شناسایی این موارد پاسخ هایی را میتواند به  نیاز های مشتریان خود ارائه دهد.

نحوه همکاری با شرکت جامه بافت برای تولیدات اختصاصی پوشاک؛

جامه بافت با داشتن خط تولید لباس های گرم( بافت) و خط تولید لباس های پارچه ای (پیراهن،شومیز، تاپ،شلوار،مانتو و …) امکان همکاری با برند هایی که تمایل به فعالیت در این زمینه دارند را داراست.

 

 

مجموعه طراحی و الگو سازی شرکت جامه بافت در کنار مشتریان است تا ایده هایشان را تا تولید انبوه تا پیاده سازی کنند ؛ برای بالا بردن کیفیت محصولات مشتریان ، مراحل زیر قبل از تولید نهایی صورت  می گیرد؛

  1. شرکت جامه بافت توانایی همیاری در طراحی کالکش محصولات مشتریان خود را دارد و مشتریان میتوانند در صورت نیاز با تبادل نظر و مشاوره با تیم طراحی جامه بافت، کلکسیون محصولات خود را طراحی کنند.
  2.  برای شروع فرایند تولید انبوه در ابتدا باید نمونه مورد نظر مشتری بررسی شود و این کار میتواند با ارسال نمونه فیزیکی کالا و یا ارسال عکس از مدل، صورت پذیرد.
  3. در قدم بعدی پس از مذاکرات و توافقات انجام شده میان دو مجموعه پروسه نمونه گیری آغاز میشود و طبق نیاز و خواسته های مشتری نمونه مد نظر تولید میشود و به دست مشتری میرسد.
  4. در قدم بعدی اگر نمونه توسط مشتری تایید شود پروسه تولید انبوه آن مدل آغاز می شود و اگر نیاز به تغییراتی از طرف مشتری احساس شود، پروسه نمونه گیری دوباره صورت می گیرد.
  5.  پس از به نتیجه رسیدن نمونه اولیه، در خصوص تامین مواد اولیه تصمیم گیری میشود و الیاف مورد نظر با توجه به کاربرد و قیمت تمام شده انتخاب میشود.
  6.  پس از چک شدن تمام مراحل، رنگبندی و سایز مورد نظر انتخاب می شود و مراحل تولید انبوه آغاز می شود
  7. شرکت جامه بافت خود را متعهد میداند تا سفارشات مشتریان خود را طبق توافق انجام شده در موعد زمان مقرر به مشتریان خود تحویل دهد.

 

 

شماره تماس جهت مشاوره

02188786551-09207803468 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.