چگونه قد بلند تر دیده شویم؟

چگونه قد بلند تر دیده شویم؟

بلندی قد یکی از معیار های جذابیت آقایان و خانم ها  می باشد.

پس از گذراندن سنین بلوغ افزایش قد به ندرت اتفاق می افتد اما اگر بعد از گذراندن این دوره قدتان زیاد بلند نشد نگران نباشید ما ترفند هایی را در این مقاله قرار است به شما ارائه دهیم تا با لباس پوشیدن مناسب قدتان را بلند تر نشان دهد.

پس تا انتهای مقاله همراه ما باشد.

 

رنگ ها و پترن ها

تاثیر رنگ و پترن های لباس را در بلند و یا کوتاه نشان دادن قد نباید بی تاثیر دانست.

استفده از یک رنگ لباس در قسمت بالاتنه و پایین تنه باعث یک دست نشان دادن و قد بلند تر دیده شدن ظاهر شما می شود بنابراین استفاده از رنگ های کاملا متضاد برای افرادی با قد کوتاه مناسب نیست.

 

 اشکال و پترن های لباس جلوه ی ویژه ای به هر لباسی می دهد و باعث زیبا تر شدن لباس شما می شود اما با دانستن تاثیر گذاری هر پترن می توانید برای بلند تر دیده شدن قدتان بهتر تصمیم بگیرید.

در واقع افرادی با قد کوتاه یا متوسط اگر لباسی با خط های افقی استفاده کنند خیلی زیاد به بلند تر دیده شدن قدشان کمک می کند.

همچنین استفاده از لباس هایی با پترن های شلوغ برای افراد کوتاه قد اصلا مناسب نیست.

"لباس مناسب قد کوتاه"

شلوار مناسب

استفاده از شلوار های جذب هم برای آقایان و هم برای بانوان مناسب نیست و باعث می شود قدشان کوتاه تر دیده شود بنابراین ما پیشنهاد می کنیم از شلوار های راسته و بگ استفاده کنید همچنین شلوار های بوت کات برای بانوان با قد متوسط و کوتاه بسیار مناسب است.

مورد دیگری که باید به آن توجه کنید رنگ شلوار می باشد که اگر شما پایین تنه ی چاقی دارید بهتر است از رنگ های تیره استفاده کنید.

همچنین پوشیدن شلوارک نیز کمکی به بلند دیده شدن قدتان نمی کند.

نکنه مهم دیگر در بخش پایین تنه استفاده از شلوار های فاق بلند است که باعث کشیده دیده شدن پاها می شود و کاملا مناسب افرادی با قد کوتاه می باشد.

"شلوار مناسب قد کوتاه"

کت و مانتو

استفاده از مانتو و کت های بلند برای خانم ها و آقایانی با قد کوتاه اصلا مناسب نیست و به دلیل پوشاندن پاهای شما قد تان را کوتاه تر نشان می دهد.

پیشنهاد ما استفاده از مانتو و کت های کوتاه و اندامی می باشد. همچنین به دکمه های آن توجه کنید اگر دکمه ها پشت سر هم ردیفی قرار گرفته باشد در نشان دادن بلندی قد شما بی تاثیر نخواهد بود.

کفش مناسب

استفاده از کفش هایی با لژ زیاد برای آقایان و کفش های پاشنه دار برای خانم ها به بلند تر دیده شدن قد شان کمک می کند اما نوک تیز بودن کفش نیز تاثیر زیادی در این مسئله دارد. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید استفاده از کفش هم رنگ شلوار به کشیده دیده شدن پاهایتان کمک می کند. همچنین استفاده از کفش بندی که به دور مچ پا بسته می شود برای خانم ها زیاد مناسب نیست زیرا که  باعث جداسازی پاها می شود.

"کفش مناسب قد کوتاه"

لباس مناسب

لباس های گشاد و لوز را فراموش کنید.

پوشیدن لباس های گشاد برای افرادی با قد کوتاه باعث کوتاه تر دیده شدن آن ها می شود پش پیشنهاد می کنیم حتما لباس های متناسب با سایز خودتان انتخاب کنید.

لباس هایی با آستین کوتاه نیز به دلیل کوتاه نشان دادن دست باعث کوتاه دیده شدن قد شما می شود.

همچنین اگر پیرهنتان را داخل شلوار قرار دهید پاهایتان کشیده تر و بلند تر دیده می شود.

پوشیدن لباس های ماکسی ، اوورال ، نیم تنه با شلوار فاق بلند و دامن های کوتاه برای خانم ها تاثیر به سزایی دارد و خیلی به بلند دیده شدن قدشان کمک می کند .

برای آقایان نیز استفاده  از کراوات پهن مناسب نیست و کراوات باریک را جایگزین کنند.

"قد کوتاه"

در آخر این که حتی استفاده از اکسسوری های مناسب می توان قد شمارا بلند تر نشان دهد.

شما می توانید با استفاده نکردن از کیف های بزرگ و انتخاب کردن کیف های ریز و کوچک قدتان را بلند تر نشان دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.