یک برند مد اخلاقی باشید

صنعت مد همواره در حال رشد است و در سرتاسر دنیا طرفداران بسیاری دارد، در واقع کمتر افرادی هستند که به مد توجهی ندارند.

همراه شدن با مد می تواند برایتان بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد، اما این صنعت شگفت انگیز اثار مخرب و منفی روی محیط زیست و زندگی انسان ها دارد.

بنابراین اگر به عنوان یک برند مد اخلاقی و یا مد اهسته فعالیت می کنید مطمئنا مورد توجه دوستداران محیط زیست قرار خواهید گرفت و تاثیرات مثبتی خواهید داشت.

در این مقاله قصد داریم چگونگی شرایط تولید یک برند مد اهسته و اخلاقی را با هم بررسی کنیم.

تضمین حقوق حیوانات

اگر نگاهی به برند های فست فشن داشته باشید متوجه خواهید شد که برای کاهش قیمت و افزایش تولید به سراغ کارگران کشور های جهان سوم می روند و لباس هایشان را در این کشورها تولید می کنند. تولید در خارج از کشور باعث می شود تا دستمزد کمتری به کارگران بپردازند و تولید بیشتری داشته باشند.

اما این روش گزینه ی مناسبی نیست و کارگران مجبور هستند تا در شرایط نا مناسب و ساعات طولانی مشغول به کار باشند. همچنین کودکان کار نیز در این کشور ها فعالیت می کنند که این با قوانین حقوق بشر متناقض است.

بنابراین برای این که به عنوان یک برند مد اخلاقی شناخته شوید، باید از کارکنان کشور خود استفاده کنید همچنین می توانید به سراغ یک تولید کننده معتبر بروید و اطمینان داشته باشید، افرادی که برای برندتان لباس تولید می کنند مطابق کاری که انجام میدهند دستمزد دریاقت کرده و از شرایط کاری خود رضایت دارند.

 دوست دار حیوانات

داشتن یک برند مد اخلاقی علاوه بر توجه به حقوق کارکنان بایستی مراقب رعایت حقوق حیوانات نیز باشد. بسیاری از برند ها با استفاده از پوست حیوانات و یا پر های پرندگان مختلف لباس های خود را تولید می کنند و حیوانات را در شرایط نا مناسبی نگه می دارند.

بنابراین اگر خواستار یک برند اخاقی هستید استفاده ی نادرست و ظالمانه از حیوانات را کنار گذاشته و برای تولید پوشاک به سراغ الیاف مصنوعی بروید.

همچنین می توانید تولید کننده ای را انتخاب کنید که دوست دار حیوانات و محیط زیست باشد و الیاف مصنوعی را برای تولید انتخاب کند.

در نظر گرفتن تمامی افراد

با توجه به فرهنگ سازی هایی که در طی سال های طولانی در جامعه صورت گرفته باعث شده تا انسان ها همان گونه که هستند بدن خود را بپذیرند از همین روی با تولید اندازه های متفاوت یک لباس و با درجه بندی الگو های مختلف اطمینان داشته باشید که برای تمامی سایز ها تولید شود.

یک برند اخلاقی میان سایز های مختلف تفاوت ایجاد نمی کند و اطمینان دارد افرادی با سایز بزرگ هم لباس های شیکی می پوشند.

 

هر برند لباسی که باشید و یا برای هر سنی که لباس تولید می کنند رعایت نکات اخلاقی بسیار لازم و ضروری است . کارخانه ی لباس جامه بافت با سابقه ی سال ها تولید به شما کمک می کند تا یک برند مد اخلاقی باشید.

برای برقراری ارتباط بیشتر با شرکت جامه بافت می توانید از شماره تماس های زیر استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.