7 نکته طلایی برای خرید آنلاین لباس

1- قبل از خرید از سایز دقیق خود آگاه باشید

قطعا شما هم متوجه تفاوت در فرمول سایز بندی برند های مختلف شده اید  و این تفاوت در خرید حضوری با یک پرو ساده مشخص می شود و شما می توانید سایز مناسب برای فرم بدنتان را انتخاب کنید.

اما در خرید آنلاین این چنین نیست و شما معمولا امکان پرو لباس قبل از خرید را ندارید ، بنابراین دانستن صرفا یک عدد و یا کلماتی مانند کوچک (SMALL)، متوسط (MEDIOM) ، بزرگ (LARGE)  کافی نیست و شما باید با متر نواری ، قد ، دور قفسه سینه ، بازو ، باسن و کمر خودتان را اندازه بگیرید و در جایی یاداشت کنید تا بتوانید با سایز لباس یا شلوار مورد نظرتان مطابقت دهید

 

 

2- مطالعه جدول راهنمای سایز

 پس از این که اندازه های دقیق خودتان را به دست آوردید حالا نوبت به آن است که سراغ جدول راهنمای سایز فروشگاه اینترنتی مد نظرتان بروید .

اکثر سایت های فروشگاهی جدول راهنمای سایز دارند که با مطالعه و مطابقت دادن آن با اندازه‌هایی که گرفته‌اید می‌توانید ازسایز دقیق خود مطمئن شوید و طبق آن لباس موردنظرتان را سفارش دهید. اگر سایت یا پیجی که میخواهید از آن سفارش محصول دهید جدول راهنمای سایز نداشت ، می توانید با پیام دادن به پشتیبانی پیج یا سایت مورد نظرتان ، از اطلاعات دقیق سایز محصولی که قصد سفارش آن را دارید مطلع شوید .

 

3- جنس لباس را بررسی کنید

 قطعا جنس پارچه و لباس هم مانند سایز آن از اهمیت بالایی برخوردار است  و ازآنجایی که در خرید آنلاین نمی‌توانید پارچه‌‌ی لباس را لمس کنید  و اغلب نمی توان تنها با نگاه کردن به عکس لباس متوجه‌ جنس آن شد، بهتر است خودتان را با انواع جنس پارچه آشنا کنید.  برای این کار ، کمد لباس‌تان را برای یافتن جنسی از پارچه که بیش از همه آن را دوست دارید و جنسی که موجب خارش پوست شما می‌شود یا احساس خفگی یا ناراحتی به شما می‌دهد بررسی کنید. از ترکیب سازنده‌ی پارچه‌ی این لباس‌ها  یادداشت بردارید و از آن به‌عنوان منبعی برای خرید آنلاین لباس استفاده کنید.

 

4- نظرات و کامنت های خریداران دیگر را مرور کنید

نظرات کاربران اطلاعات بسیار ارزشمندی هستند ، چراکه درباره‌ی لباس مدنظرتان دیدگاهی واقعی به شما ارائه می‌دهد. به‌ دنبال نظراتی باشید که به شما در خصوص جنس لباس ، میزان آبرفت آن پس از شست و شو ، سایز ، تن خور و راحتی لباس اطلاعات دهد .

 

 

5- مقایسه ی قیمت

از بزرگ ترین مزیت های خرید آنلاین لباس نسبت به خرید حضوری ، امکان مقایسه قیمت محصول مورد نظرتان درچندین فروشگاه اینترنتی مشابه است . شما می توانید  با چند کلیک ساده در سایت های مختلف و چند دقیقه زمان گذاشتن در آنلاین شاپ های اینستاگرامی پوشاک، خریدی با کیفیت با هزینه مناسب تری انجام دهید .

 

6- هزینه حمل را بررسی کنید

یکی از تجربیات تلخی که بسیاری از کاربران در هنگام خرید آنلاین داشته اند ، پرداخت هزینه های حمل و نقل نسبتا زیاد در هنگام دریافت کالا بوده است .  به همین علت برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی، حتما قبل از خرید هزینه ی ارسال را بپرسید تا با عددی نامتعارف مواجه نشوید .

 

 

 

7- به امکان مرجوع کردن لباس توجه کنید

یکی از موارد مهمی که در خرید آنلاین پوشاک باید به آن توجه کنید امکان مرجوع کردن محصول به

فروشگاهی ست که از آن خرید انجام میدهید زیرا اگر تمام نکات ذکرشده را هم به‌کار بگیرید، باز هم این امکان وجود دارد که از خریدتان رضایت نداشته باشید.

بنابراین قبل از خرید حتما موارد زیر را برسی کنید: امکان مرجوع کردن لباس ، مدت زمانی که می‌توان طی آن لباس را مرجوع کرد، امکان تعویض سایز و امکان تعویض لباس با محصولی دیگر

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.