7 نکته طلایی برای خرید آنلاین لباس

نکات خرید آنلاین لباس موضوع جذاب مجله جامه بافت می باشد. شاید هرکدام از شما دوستان عزیز تاکنون تجربه خرید اینترنتی لباس را داشته باشید و یا خیر. در اینجا به بررسی نکات مهمی در این زمینه پرداخته ایم تا بیشتر در این خصوص اطلاعات و آگاهی لازم را کسب نمایید. 7 مورد از بهترین و مهم ترین نکات حین خرید لباس را در نظر گرفته ایم که می توانید با دقت کامل مطالعه نمایید.

نکات خرید آنلاین لباس

قبل از خرید از سایز دقیق خود آگاه باشید

قطعا شما هم متوجه تفاوت در فرمول سایز بندی برند های مختلف شده اید  و این تفاوت در خرید حضوری با یک پرو ساده مشخص می شود و شما می توانید سایز مناسب برای فرم بدنتان را انتخاب کنید. اما در خرید آنلاین این چنین نیست و شما معمولا امکان پرو لباس قبل از خرید را ندارید ، بنابراین دانستن صرفا یک عدد و یا کلماتی مانند کوچک (SMALL)، متوسط (MEDIOM) ، بزرگ (LARGE)  کافی نیست و شما باید با متر نواری ، قد ، دور قفسه سینه ، بازو ، باسن و کمر خودتان را اندازه بگیرید و در جایی یاداشت کنید تا بتوانید با سایز لباس یا شلوار مورد نظرتان مطابقت دهید.

 

یکی از نکات خرید آنلاین لباس دانستن و آگاهی در مورد سایز خود می باشد.

مطالعه جدول راهنمای سایز

پس از این که اندازه های دقیق خودتان را به دست آوردید حالا نوبت به آن است که سراغ جدول راهنمای سایز فروشگاه اینترنتی مد نظرتان بروید . اکثر سایت های فروشگاهی جدول راهنمای سایز دارند که با مطالعه و مطابقت دادن آن با اندازه‌هایی که گرفته‌اید می‌توانید ازسایز دقیق خود مطمئن شوید و طبق آن لباس موردنظرتان را سفارش دهید.

اگر سایت یا پیجی که میخواهید از آن سفارش محصول دهید جدول راهنمای سایز نداشته باشد، می توانید با ارسال پیام به پشتیبانی پیج یا سایت مورد نظر ، از اطلاعات دقیق سایز محصولی که قصد سفارش آن را دارید مطلع شوید .

 

مطالعه جدول راهنمای سایز را در نکات خرید آنلاین لباس حتما رعایت نمایید.

 

جنس لباس را بررسی کنید

 یکی دیگر از نکات خرید آنلاین لباس قطعا جنس پارچه و لباس هم مانند سایز آن از اهمیت بالایی برخوردار است. ازآنجایی که در خرید آنلاین نمی‌توانید پارچه‌‌ی لباس را لمس کنید و اغلب نمی توان تنها با نگاه کردن به عکس لباس متوجه‌ جنس آن شد، بهتر است خودتان را با انواع جنس پارچه آشنا کنید.

برای این کار، کمد لباس‌تان را برای پیدا کردن جنسی از پارچه که بیش از همه آن را دوست دارید و جنسی که موجب خارش پوست شما می‌شود یا احساس خفگی یا ناراحتی به شما می‌دهد بررسی کنید. از ترکیب سازنده‌ی پارچه‌ی این لباس‌ها  یادداشت بردارید و از آن به‌عنوان منبعی برای خرید آنلاین لباس استفاده کنید.

نظرات و کامنت های خریداران دیگر را مرور کنید

مورد چهارم از نکات خرید آنلاین لباس، نظرات کاربران اطلاعات بسیار ارزشمندی هستند ، چراکه درباره‌ی لباس مدنظرتان دیدگاهی واقعی به شما ارائه می‌دهد. به‌ دنبال نظراتی باشید که به شما در خصوص جنس لباس ، میزان آبرفت آن پس از شست و شو ، سایز ، تن خور و راحتی لباس اطلاعات دهد.

 

 

نظرات و کامنت های مربوط به هر محصول را در خصوص نکات خرید آنلاین لباس حتما مطالعه نمایید.

 

مقایسه قیمت

از بزرگ ترین مزیت های دانستن نکات خرید آنلاین لباس نسبت به خرید حضوری ، امکان مقایسه قیمت محصول مورد نظرتان درچندین فروشگاه اینترنتی مشابه است. با چند کلیک ساده در سایت های مختلف و چند دقیقه اختصاص زمان در آنلاین شاپ های اینستاگرامی پوشاک، خریدی با کیفیت با هزینه مناسب تری انجام دهید.

هزینه حمل را بررسی کنید

یکی از تجربیات تلخی که بسیاری از کاربران در هنگام خرید آنلاین باید داشته اند، پرداخت هزینه های حمل و نقل نسبتا زیاد در هنگام دریافت کالا بوده است. به همین علت برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی، حتما قبل از خرید هزینه ی ارسال را بپرسید تا با عددی نامتعارف مواجه نشوید. این مورد یکی از پر اهمیت ترین نکات خرید آنلاین لباس می باشد.

 

نکات خرید آنلاین لباس را در این مقاله با هم مطالعه خواهیم کرد.

 

 

به امکان مرجوع کردن لباس توجه کنید

یکی از موارد مهمی که جامه بافت پیشنهاد می کند که جزء نکات خرید آنلاین لباس و پوشاک باید به آن توجه کرد. امکان مرجوع کردن محصول به فروشگاهی ست که از آن خرید انجام میدهید. زیرا اگر تمام نکات ذکرشده را هم به‌کار بگیرید، باز هم این امکان وجود دارد که از خریدتان رضایت نداشته باشید.

بررسی نکات خرید آنلاین لباس

  • امکان مرجوع کردن لباس.
  • مدت زمانی که می‌توان طی آن لباس را مرجوع کرد.
  • امکان تعویض سایز.
  • امکان تعویض لباس با محصولی دیگر از دیگر نکات خرید آنلاین لباس می باشد.

 

مجله جامه بافت نکات خرید آنلاین لباس را مورد بررسی قرار می دهد.

کلام آخر

در این مقاله به بررسی نکات خرید آنلاین لباس پرداختیم. از جایی که این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد مجله جامه بافت به این مورد پرداخت.